You are currently browsing the daily archive for januari 25, 2009.

Det känns så skönt att ha fått vara vid liv en dag till. Jag har så nära till mina känslor ikväll, jag känner mig närvarande. Jag har nog förmågan att se ljus trots all skit runtomkring. Jag vägrar låta någon trampa på mig igen för jag har inte tid med att känna mig oduglig längre. Jag kommer fortsätta drömma och hoppas och känna. Jag kommer fortsätta kämpa för L och för de små fina ögonblicken. Jag kommer fortsätta försöka vara en god och rakryggad människa som vågar och som tar för sig av det som livet gett henne. Det är minnen av varma flämtningar i mitt öra och en blick från som får mig att fortsätta drömma och hoppas att det finns en tid för oss också. Min tid nu måste jag ägna åt att skapa något att kalla mitt. Något att lämna efter mig när jag inte går runt här på jorden längre. 00:57 är faktiskt en tid som låter mina fingrar skriva så pretentiöst att ni vill vika ner skärmen. Jag bryr mig inte för jag har gett mig fan på att inte slösa en sekund på något jag inte tror på längre. Allt jag får uppleva från och med nu ska jag uppskatta ännu mer än förut.

Il faut que je profiter bien de la vie. Il n’y a qu’une, mais c’est la mienne!

januari 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031